Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2010 02:43 - не знам защо, но пак всичко започва от днес....
Автор: kartinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1056 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.09.2010 03:39


не е истина...ТЯ така дълго копнееше свободата си...поне тази която се описва на хартийка с подписчета.....................................
адски супер грозно тъпо - май можеше да е една дума - АДСКИСУПЕРГРОЗНОТЪПО....
не, не е по-лесно за приемане....
счупеното никога не може да донесе каквото и да е ,камо ли ЩАСТИЕ...
емоционално - Развод - дааа , даже и на мен се случва...
още не го приемам...точно както на .....14....не можех да разпозная УМИРАНЕТО...нищо , че се случваше наоколо................АЗ    бях завинаги безсмъртна...-...аз      СЪМ безсмъртна...все още...завинаги...с едната разлика , че СЕГА знам точно какво означават тези крехки съчетания от думи.....
................и все пак - от  вампирясалия егрегор на брачните двойки - към вечно гладния на "разведените".........е, винаги знам през какво минавам по пътя , който си избрах....и ...дори да приемам....това което.......каквото.......предстои...пак ме е страх...от страха ме е страх .
благодаря за всичкото!
и за прекрасното и за отвратителното...и двете крайности се оказаха истински добри учители....БЛАГОДАРЯ!!!

/това е личен дневник - нямам нужда от коментари - това е просто опит да се изкатеря по обратната  страна на лентата на Миьобилус....../
поздрав за мен - любимо:









Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kartinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 115461
Постинги: 22
Коментари: 56
Гласове: 874
Архив