Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 18:30 - сега
Автор: kartinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2002 Коментари: 1 Гласове:
3



боже, хубаво си е, всичкото, цялото. не знам кой ден от март е...но все пак март започва за мен на 20... не , няма да го обяснявам...и не - блу - не е заради теб - беше си отпреди, но стана направо невероятно това твое включване точно тогава...
че даже не го разбрах веднага...
...че си се върнала, де
но пък така щастливо
и просто да си кажа
няма да го заплитам в сруктури - докосвощи, свирещи, запознаващи ...четящия с нещото за четене...просто - това си е моят  ЛИЧЕН ДНЕВНИК на щастливите минути и това са ми част от щастливите минути - държа да присъстват в епитафията ми...хахаха.-..
и точно сега не ми се рисува - само си дращя - ЩАСТЛИВО
по този лист

просто така -
една лодка с хвърчило
по средата на гората...


и
благодаря
благодаря
благодаря
....за какво ли не...
и за всичко друго, също!




Гласувай:
3



1. bluebird - ....
26.03.2010 21:47
Kartinka,

откъснах едно цвете в усмивка
може би мухата очаква жабата
водата не се задържа във себе си

алените цветове на ранно
цъфтяща хризантема в
пламъка им се ражда лотоса

аромата на душата се възнася на
тънички копринени струйки
разговарям с цветето, разговарям с теб

синец от кристален сняг
едно прелестно дете яде ягоди
надвесени криле на синия фон на морето

разчупеното от вълните
слънце потрепваше на
повърхността на водата.


Здравей Картинка :-),
това си ти за мен още от
онзи първи момент -
спомняш си, нали :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kartinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122393
Постинги: 22
Коментари: 56
Гласове: 874
Архив