Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 02:11 - федерико гарсия Лорка?
Автор: kartinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1477 Коментари: 3 Гласове:
4



Възпявам копнежа ти вечен
към статуята.
Страхът ти от чувствата, които
те дебнат навън.
Възпявам малката морска сирена,
която теб възпява,
докато кара велосипеда си
от корали и миди.
Но най-вече възпявам
взаимните мисли,
които ни събраха
в златистата тъма на този час.
И не изкуството ни заслепява
по-скоро е любов, 
приятелство,
кръстосващи се мечове...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bongobongo - Но много странен ник имаш...
11.12.2009 08:57
пък и това което ти е аватар..да не говорим...хем,пръст ,хем кремвирш....с найлон..пък цигулка или виола...въобще странна работа си ти..аз обичам необикновенните неща и личности:):):)
Да не се обиди..на анализите ми за снимката ти..може и още но незнаех дали ще ти се понрави такъв интерес от моя страна:):):)
цитирай
2. panazea - Blagodaria ,
16.01.2010 14:05
che me vodish v edin nepoznat sa mene sviat!
цитирай
3. kartinka - боногобонго
25.03.2010 18:56
защо си изтрил постовете си?!
няма къде да ти пиша м..ма..му
не че всеки ден...или месец съм тук, но, се нещо е станало - е - не се давай на хейтърите така бързо - и в моите страници се разписаха - аз пък им го оставих(лайненцето с което си помислиха че ше завони света на тях :))) - да си се виждат ...да си се кефят един другиму...кво ли друго могат да правят...чак не ща да знам

колкото до аватара - не е смешно по дяволите , нищо че обожавам борис виан (аз съм си един негов клонинг...почти...:) и колкото и цинизма да замества белите ми кръвни телца - това- аватара ми - ВИНАГИ ЩЕ СИ Е ИЗТЪРКАН ОТ СВИРНЯ ГРИФ КИТАРЕН!!!!
и НИЩО друго
държа да го отбележа
поздрави и възстановки :)
и до скоро
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kartinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122730
Постинги: 22
Коментари: 56
Гласове: 874
Архив