Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2008 17:13 - обичам те,обичаш ме....
Автор: kartinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.02.2008 04:36


на всеки следващ въжен мост се питам:
ти ли си ?
дано да те позная!
дали ще искаш да съм точно аз насреща...
и тръгвам смело-
стъпките ни разлюляват Моста дисонансно
виждам - тръгваш ти - 
в очите - гордиеви възли чакащи разплитане,
в душата- черни  дупки  гладни  вълци
едното галене не стига да напои пустините  
стоим на моста- тръгваме един към друг
като от двата края на Вселената
уеднаквяваме си стъпките, 
да не разтурим на Красотата сътвореното

вървим ли...
спим ли....
вече само е желание....
да бъдем НЕсами -
а любовта остана да ни чака зад предела на видяното.





Тагове:   МЕ,   обичам,   обичаш,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kartinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 124515
Постинги: 22
Коментари: 56
Гласове: 874
Архив