Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2007 19:45 - за теб
Автор: kartinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1549 Коментари: 5 Гласове:
1



обичам да закачам по стените в мястото наречено"дом" празни рамки.  
обожавам празните рамки - красиви свидетели на история - но без истории в тях самите. 
почти винаги - все се намира някой да попита - защо празни рамки?
и също така почти винаги  почти не знам какво да отговоря....ами заради теб дори...
просто обичам да измислям...
ако имам красива рамка с история...
колко само истории ми разказва...
а вчера - неочаквано за себе си и точно на себе си дадох другото обяснение...
това са просто прозорци - 
неосъществените пътища по кръстопътищата...
вечнозелените градини в непомечтаното...
Онова - завинаги Очакващото...
неискащото нищо...
будното... 
и търсещото...






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kartinka - bluebird
18.08.2007 20:57
...да , нали?! - обаче на мен ми трябваха десет години да обясня странното си налудничаво отношение към това което обичам...
да имам света който е....
в измислен прозорец...
цитирай
2. kartinka - ...
18.08.2007 21:56
...и неподозирано огромни пространства....за диво тичане...
цитирай
3. kartinka - свободата има най-много роби...
18.08.2007 22:49
не е ли болката единственното доказателство за това , че сме живи...небезсмъртни...завинаги единственни...
цитирай
4. kartinka - ...
18.08.2007 23:04
а понякога от красотата боли така силно , дори повече от всичко друго...оставя без дъх ...и не знаеш дали ще намериш пътя към света...отново...но после е така сияйно светло ...и цветно...
цитирай
5. kartinka - цветовете...
19.08.2007 00:01
Рубинът свети за очите огнено , но вледеняващ за ума е.
на Карнеола посветена е таз цветна топлина родена в тъмнината на утробата.
след него - яркият Цитрин - на Слънцето енергията впримчва в слъчевия сплит.
кристалът розов и изумрудено сияние в Сърцето , танцуващи в красив дует се сливат вечно.
Гласът в лазурно синьо оцветен е - да го чуват надалеч...
индигов Аметист в средата на челото свети...
и диамантена корона бавно се разтваря в хиляди листенца и казва на света наоколо -
това съм аз
не се страхувай
просто ме обичай!

Обич съм и Аз...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kartinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 115638
Постинги: 22
Коментари: 56
Гласове: 874
Архив